Alla inlägg under juni 2007

Av Angelica - 29 juni 2007 19:46

Jag var på min första fotbollsmatch i onsdags!!

Hammarby - Göteborg

Matchen slutade 3 - 1 till bajen såklart!!

En bättre förstamatch kunde jag inte fått=)

Och vi stod i klacken och de sägs att det var en av de bästa klackarna nånsin=) Så jag är väldigt nöjd faktiskt!!



Hammarby är dom bästa - Heja heja heja bajen!


Peace out och kom ihåg bajen är bäst! 

Av Angelica - 23 juni 2007 20:54

Det är inte lätt när det är svårt minsann...

Hur bär man sig åt då kan man ju undra!?


 De va en gång två älgar som satt i ett träd,

och i trädet bredvid så landade ett ufo.

Då sa den ena älgen till den andra...

" det gör nog inget för hans pappa jobbar på ica!"


Jösses vad knäpp jag är men jag älskar de där historeirna!!! 

Av Angelica - 13 juni 2007 18:36

Idag känner jag mig väldigt glad, för idag har det hänt mycke bra saker=O)

Jag skulle vilja att alla dagar var som denna, att allt går som en dans på rosor. Ja ja drömma kan man=O)

Mmm ville bara berätta att jag känner mig som en sol ida!


Kram kram på soldan'

Av Angelica - 12 juni 2007 22:09

Jag har då en sk mor och far som dricker en aning.

Jag har fått en son som är snart 4mån.

När jag hade fött honom så förklarade jag lite snällt för mor o far att:

om jag ska hälsa på er med Leon, min son,så vill jag inte veta av någon sprit.

Sen sa ja: " om jag nu skulle komma o hälsa på så hoppas jag att ni är så ärliga att ni säger att ni har druckit o att jag kan komma en annan helg ist"

Och de lovade dom.

När Leon blev 3.5mån så bestämde jag och min sambo, Lukas, att vi skulle gå ut tillsammans för första gången på länge. Så vi bad min mor att vara barnvakt. dagen efter, min FÖRSTA MORSDAG, fick jag reda på att mor hade snott sprit av oss och att hon hade varit skitfull... tyvärr så fick jag detta bekräftat när jag var på väg hem till dem, 14mil hemifrån... där satt jag bilen helt mållös... hur kan man göra något sånt när man är barvakt åt en 3.5mån liten hjälplös bebis? 

När vi kommer innanför dörrana hos mor och far så sitter far APRAK i soffan!!! Jag slängde mig på deras telefon och ringer till min kära farmor o ber henne att komma o hämta mig.. Hon sa: " jag kommer å hämtar dig om du berättar varför du vill åka därifrån!" Det gör jag med glädje sa jag!

Jag frågade dem om dom kom ihåg vad jag sa när jag hade fött leon. Far blev så föbannad att han sprang ut ur huset å satte sig i bilen å körde iväg... jag  sa till han att jag hoppas att han kör fast så han får gå hem!!

till mor sa jag inget om att jag visste om vad hon hade gjort.. Jag kunde inte finna några ord för det... jag ville bara ha en ursäkt, men jag fick ingen såklart. jag Åkte därifrån iaf o farmor fick med sig allt utom barnvagnen i sin lilla bil.

Så jag och min sambo och hans kompis åkte o hämta den nästa dag.

VAD HÄNDER? Jo när vi ska hämta barnvagnen så kläcker mor ur sig: " o så vill jag ha ett tack oxå" Vi tänkte vadå för? Hon sa: "för att jag har varit barnvakt!" MÅLLÖS som aldrig förr så smällde vi igen dörrana o åkte hem.


VAD KAN SÄGA OM DETTA? JO!

DET MIN SK MOR HAR GJORT ÄR OFÖRLÅTLIGT!!!!!


 Och jag kan bara säga att jag inte har någon mor och far längre!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards