Alla inlägg under oktober 2008

Av Angelica - 17 oktober 2008 15:26

Snart kommer allt att ordna sig min son ska du se.

Allt kommer att bli bra!

Jag längtar efter dig och jag längtar till nästa helg så otroligt mycket,

då ska vi umgås du och jag en hel vecka!

*viskar*

Jag har planerat in ett litet möte med sndra barn i din ålder med som du ska få leka med lite granna=)

Sen kommer säkert gammelfarmor och vill hälsa på dig också och kanske mormor och morfarom dom inte ska flytta så=)

Jag har köpt lite nya grejer åt dig som du ska få kika på!

Och så ska vi gå och bada en dag med för det tyckte du var roligt=)

Då kanske vi ska kolla om grim vill följa?

Åh vad du är söt och go mitt lilla hjärta. 

Du finns alltid i mina tankar jag tänker på dig varje dag och hur duktig du är på dagis!


Ja jag saknar dig verkligen!

Älskar dig mitt barn, Min Son Och min älskade Leon!


Av Angelica - 14 oktober 2008 09:52

Ja vad ska jag säga..

Jag saknar min lilla ängel, just nu det är det enda jag vet!

Jag skulle göra vad som helst för att kunna hålla honom i mina armar just denna sekunden. Han är mitt allt och jag klarar mig inte utan honom längre! Han kommer till mig den 24e och stannar en vecka iaf. ÅH vad jag längtar dit. jag längtar så jag kan dö!

Jag vaknar på nätterna och grinar över att han inte är hos mig.


Jag älskar dig min son.

Du är det underbaraste som finns.

Saknar dig


END

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards