Alla inlägg under april 2008

Av Angelica - 24 april 2008 09:31

Med de nya Drive In Bankomaterna kommer du som kund att kunna ta ut pengar utan att lämna bilen. Instruktioner för de ny bankomaterna följer nedan. Vänligen läs de instruktioner som passar till ditt kön, och memorera dem.

INSTRUKTIONER FÖR MÄN:
1. Kör fram till Bankomaten.
2. Rulla ner fönstret.
3. Sätt in kortet och knappa in din PIN-kod.
4. Knappa in det önskade beloppet.
5. Tag kortet, pengarna och kvittot.
6. Rulla upp fönstret.
7. Kör.
INSTRUKTIONER FÖR KVINNOR:
1. Kör fram till Bankomaten.
2. Backa så att sidorutan kommer närmare Bankomaten
3. Starta motorn igen!
4. Rulla ner fönstret.
5. Leta fram din handväska och töm ut innehållet på passagerarsätet för att hitta kortet.
6. Leta efter ditt smink och kontrollera makeup'en i spegeln.
7. Försök att stoppa in kortet i Bankomaten.
8. Öppna bildörren för att komma lite närmare.
9. Sätt in kortet.
10. Vänd kortet riktigt.
11. Leta rätt på kalendern i din handväska och läs PIN-koden, som du har skrivit på omslaget.
12. Knappa in PIN-koden.
13. Tryck på "FEL" och skriv den korrekta PIN-koden.
14. Skriv in önskat belopp.
15. Kolla makeup'en i spegeln igen.
16. Ta pengarna och kvittot.
17. Töm handväskan igen för att hitta din plånbok, stoppa ner pengarna i den.
18. Stoppa kvittot längst bak i checkhäftet.
19. Kolla makeup'en igen.
20. Kör två meter framåt.
21. Backa tillbaka till Bankomaten.
22. Tag kortet.
23. Töm väskan, hitta kortfodralet och stoppa ner kortet i det.
24. Kontrollera din makeup.
25. Starta motorn igen! Och kör bort från Bankomaten.
26. Kör några kilometer.
27. Släpp nu upp handbromsen.

Av Angelica - 23 april 2008 17:49

Nu har jag äntligen bestämt mig för att flytta.

När huset blivit sålt och jag har skaffat körkort så ska jag flytta.

Jag vill så jättegärna prova på nått nytt. 

Just nu vet jag inte riktigt vart det blir.

Jag funderar uppåt.

Men jag skulle gärna vilja prova att flytta neråt bara för ett tag och testa på hur det är.

Det går ju alltid att flytta upp igen och de inte skulle bli bra.

Men sveg kommer jag inte vilja bo i mer, jag har gjort mina år här känns  det som.

Längter redan efter att få flytta!


Haj då Haj då


Hmm

Av Angelica - 22 april 2008 10:55

Jag skull så gärna vilja skriva ut alla mina känslor i dennna blogg.

Men eftersom några av mina s.k vänner har gått bakom ryggen på mig så vill jag inte skriva för mycke här på bloggen.

Om mn berättar något för någon så gör man det i förtroende till denne.

Alltså, jag är riktigt besviken på dom som inte kan hålla inne information som INTE ska vidare till någon annan.


Jag har då inte pratat med dessa personer men jag hoppas dom inte tror att jag dum och att jag aldrig skulle få reda på vad dom har berättat?


Och jag hoppas att dom inte gör så här mot alla sina vänner?


Jag tror inte att dom heller vet att en lite lite detalj man har sagt kan förstöra så mycke om det kommer ut till fel personer!


Jag börjar tro att min bror är den enda som jag kan lita på till 110% och det är jag evigt tacksam över!!


Hej då.


Av Angelica - 18 april 2008 17:50

Å den ilska jag har känt idag har jag aldrig känt föut!

Så arg som jag blev!

Det kändes nästan som när man har feber och fryser och svettas om vartannat! och skakade i händerna.

Och om jag skulle resa på mig så skulle benen inte bära mig.


Det vill jag inte vara med om igen, jag blev ju nästan rädd för mig själv.


men nu har jag lugnat mig och ska ta en promenad hem och se om det blir ännu bättre.


Bye bye

Av Angelica - 17 april 2008 10:12

Idag mår jag bra igen.


Nästa helg ska jag till Anki och vi ska gå på After Ski 1000 hade vi tänkt.


Har ni inte sett Klarry på Youtube så gör det.

Han är en man med funderingar!


jag har ingen fantasi idag , jag är bara glad=)


See ya;)



Av Angelica - 16 april 2008 17:15

Jag vet inte vad jag ska säga.

Så värst bra mår jag inte iaf.

Men det finn sen person som ger mig lite ljus i i mörkret och som jag mår bra omkring=) Tack för det stöd du ger mig=)


Jag måste hitta på något kul snart så att jag kommer igång lite!

AKRIVERA MIG NÅN!


Lovar ska inte låta lika deppad imöra;)


Slut för ida tack för ida!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards