Alla inlägg under maj 2008

Av Angelica - 29 maj 2008 11:28

Idag har jag bara en sak att säg!

Nu är det slut på att jag är snäll mot folk som tror dom känner mig...

Nu tänker jag bara vara snäll mot mina sanna vänner och kompisar!

END

Av Angelica - 25 maj 2008 18:06

Idag blev lilla mamma så glad när jag ringde:)

Det blev lite fyrhjuling idag me och det var länge sen så det var kuligt.

Det bästa av allt var att jag såg att jag kommer klara ekonomin denna mån utan att behöva gå till soc och det är ju alltid ett plus!

Försöker ju fortfarande få bort huset och det har redan hört av sig en och vill veta mer... vi får väl se om det blir något av det?

Har även satt upp en lapp på jobbet där någon varit och rivit nummer hoppas någon hör av sig!

Det tråkigaste av allt är att jag kommer att mista min fina lägenhet som jag hittat på sveg, som jag blev så kär i!

dom kan inte hålla kvar den åt mig;(

Men men jag får vä försöka hitta någon annan lägenhet ist och hoppas på att den är lika fin.

*viskar* Det är bara det att jag helst inte vill hyra via härjegårdar!

Jaja jag har flyttat till cisse nu iaf och det känns hur bra som helst!

jag har fått ett eget rum som jag ska bo i:)

Det är rosa och en stor rosa blomma på väggen:) rätt söt faktiskt!

En liten garderob fick jag med. och en soffa ståt det inne på rummet också. Det känns bra att jag får bo där tills allt ordnat sig!

Tack cisse du är guld värd:)

Ikväll ska vi kika på film och sen sova.

Tack för idag slut för idag!

Av Angelica - 21 maj 2008 17:07

Nu vat det länge sen jag skrev igen men jag är sjukskriven...

Har ju inte tillgång till någon dator allt för ofta då;)

Försöker sälja huset men det går inte värst bra alls, det blir för dyrt för mig att bo där själv och betala allt.

Ska stänga av el och sånt så det inte blir så mycke kostnader. 

Jag ska flytta in hos min Ängel Cissi så länge tills det ordnar sig lite:)

Tack för det vännen min!


Har jag tur går jag iaf 100kr + denna månad:)

Men som sagt, efter regn kommer solsken!

Detta kommer att ordna sig så småningom.


En rolig sak kan jag berätta...

JAG HAR KLARAT TEORIN PÅ KÖRKORTET!!

Jag är så glad nu gäller det bara att jag får råd med halkan så är jag så gott som klar!

Åh Leon har varit här i två veckor och det har varit underbart att få träffa honom igen! Har ju saknat honom så OTROLIGT mycket!!

Han blir bara goare och goare:) 

Tack för idag

kram på er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards