Direktlänk till inlägg 14 juli 2008

Mitt Älskade lilla barn

Av Angelica - 14 juli 2008 14:18

Jag Älskar dig så otroligt mycke!

Du är den finaste lilla människan på jorden,

Dina små mjuka händer i mina är det bästa jag vet

och som jag vill känna varje dag.

Ditt härliga skratt är det mysigaste som finns att höra.

Dina små kramar känns som dom största på jorden.

Jag vill inget hellre än att få vara vid din sida dag och natt,

Ta hand om, vårda och älska mest av allt.

Jag vill läsa sagor för dig innan du somnar, leka lekar med dig,

dansa med dig, busa med dig, ja jag vill göra allt med dig!

När jag inte är med dig så känns det som om

en stor bit av mitt hjärta fallit bort och jag vill inget hellre

än att det ska kännas som om mitt hjärta är helt igen.

Även om jag bara är med dig över en helg,

så är det den underbaraste stunden på jorden, 

samtidigt som det är den jobbigaste,

eftersom jag vet att vi snart ska skiljas igen.

Jag hör dig på nätterna fast du inte är där,

Jag kan höra dig på dagarna fast du inte är där,

Och varje gång jag hör dig och du inte är där,

så blir jag lika ledsen varje gång.

Vad ska jag göra utan dig?

Jag kan inte vara utan dig!

När jag fick se dig för första gången,

var den underbaraste stunden i mitt liv,

du var så liten och fin med sina små fingrar,tår och vackra ögon.

jag gråter av lycka bara jag tänker på det! 

Du är mitt allt och Jag älskar dig av hela mitt hjärta

och det kommer jag alltid att göra!

Mitt Älskade lilla barn, 

Min Älskade lilla Leon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 15 december 2008 13:13

Stjäl man pengar, om man påstår att man har det ekonomiskt bra ställt?   Ja, jag får inte ihop det och inte får jag en bra förklaring på det heller. Och har man det så dåligt ställt och inte ens någon man känner kan hjälpa till då är det inte bra. De...

Av Angelica - 12 december 2008 17:32

Idag är det julbord igen och det sk bli så gott!! Vi hade lite lucia firande på jobbet idag. tyvärr kunde härjedalens lucia komma i år men vad gör väl det när hästhagens små tomtar och lucior kommer på besök ist?=) Det var ett väldigt fint litet tåg ...

Av Angelica - 11 december 2008 19:55

Ja, jag vet inte vad man ska säga om årets julkalender?  Jag tycker väl inte att det är den bästa jag har settgenom åren... Men Leon tyckte om att kika på den på morgonen när han va här iaf=o) Han skrattade och pekade på tvn. Jag tycker nog att Troll...

Av Angelica - 10 november 2008 13:29

Åh Leon har blivit så duktig på att prata=) Nu när jag hade honom hos mig en vecka så sa han hela meningar! Den längsta meningen löd så här: " nej jag vill smaka den där" lite ringrostig men vi hörde mycke väl vad han menade=)   Jag längtar tills all...

Av Angelica - 17 oktober 2008 15:26

Snart kommer allt att ordna sig min son ska du se. Allt kommer att bli bra! Jag längtar efter dig och jag längtar till nästa helg så otroligt mycket, då ska vi umgås du och jag en hel vecka! *viskar* Jag har planerat in ett litet möte med sndra barn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards