Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Nu känns det bra!

Av Angelica - 15 augusti 2008 09:35

Jag har ju inte haft det så bra med ekonomin och så det senast halvåret...

Den här månaden var det så illa att jag var tvungen att söka bidrag till två räkningar som jag inte kunde betala! 

Men när jag precis har sökt bidrag och skulle kommplettera med uppgifter så skramlade det till på kontot. Pengar från både försäkringskassan och tillbaka på skatten!

Jag hade nu råd att betala dom gamla räkningarna, skulder till folk jag har lånat av och jag kunde betala in på lånet lite tidigare och en räkning till för denna mån!

Tror ni jag kände ett lättat tryck i mitt lilla hjärta då?

Ja det gjorde jag!

Dagen efter det så var det tre st som hörde av sig på huset!

Då mådde jag ännu lite bättre, men hoppar inte allt för högt för man vet ju aldrig vad som händer med dem.

Nu har jag plocka mycke i huset på fall det ska bli sålt. Även om det inte skulle bli så nu så känns det ändå bra att ha det gjort tills sen.

Jag ska flytta till Duvberg och det känns väldigt bra faktiskt!

Jag känner mig helt enkelt hemma där med Per.



Nog skrivet idag!

*Psst* Vi måste fika någon dag för det var länge sen vi sågs ;o)


Puss och kram





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 15 december 2008 13:13

Stjäl man pengar, om man påstår att man har det ekonomiskt bra ställt?   Ja, jag får inte ihop det och inte får jag en bra förklaring på det heller. Och har man det så dåligt ställt och inte ens någon man känner kan hjälpa till då är det inte bra. De...

Av Angelica - 12 december 2008 17:32

Idag är det julbord igen och det sk bli så gott!! Vi hade lite lucia firande på jobbet idag. tyvärr kunde härjedalens lucia komma i år men vad gör väl det när hästhagens små tomtar och lucior kommer på besök ist?=) Det var ett väldigt fint litet tåg ...

Av Angelica - 11 december 2008 19:55

Ja, jag vet inte vad man ska säga om årets julkalender?  Jag tycker väl inte att det är den bästa jag har settgenom åren... Men Leon tyckte om att kika på den på morgonen när han va här iaf=o) Han skrattade och pekade på tvn. Jag tycker nog att Troll...

Av Angelica - 10 november 2008 13:29

Åh Leon har blivit så duktig på att prata=) Nu när jag hade honom hos mig en vecka så sa han hela meningar! Den längsta meningen löd så här: " nej jag vill smaka den där" lite ringrostig men vi hörde mycke väl vad han menade=)   Jag längtar tills all...

Av Angelica - 17 oktober 2008 15:26

Snart kommer allt att ordna sig min son ska du se. Allt kommer att bli bra! Jag längtar efter dig och jag längtar till nästa helg så otroligt mycket, då ska vi umgås du och jag en hel vecka! *viskar* Jag har planerat in ett litet möte med sndra barn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards