Alla inlägg under augusti 2008

Av Angelica - 29 augusti 2008 15:42

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...

Men som sagt man skriver väl bara när man är på humör eller känner för det?

Idag mår jag lite bättre det känns som om en lättnad sveper över min axlar idag, och jag känner att jag är på rätt väg.


Jag saknar min son otroligt mycke som vanligt.

Men jag hör att han har det bra på sitt dagis iaf=)

Något positivt i allt det negativa.


En fråga ställde jag mig ett tag.

Hur berätta man för någon hur man känner om man har känslor för två?

Vad är rätt och vad är fel?

Hur berättar man för ena parten att man har svårt att släppa taget?

Hur berättar man för andra parten att man har svårt att släppa taget?

Hur pratar man med någon som inte förstår?


Jag känner ofta att jag skulle behöva vara själv och smälta allting, men jag  har svårt för att vara själv. Det är något som jag måste börja vänja mig vid.


Jag säger då det, gör inte som jag. Berätta ALLT vad ni känner tänker och tycker för eran partner. Håll inte inne på något som nni tycker känns fel el om det är något som ni skulle vilja ha mer av i ert förhållande, Jag kan lova att partnern kommer att uppskatta uppriktigheten!


---

END


???

Av Angelica - 18 augusti 2008 10:41

Ja, idag vet jag inte riktigt hur jag känner mig.

Igår pratade jag med mitt ex barndoms vän och idag fick jag ett mail av mitt ex. men där stog det bara saker som jag redan vet.

Det jag inte vet är hur jag ska få honom att förstå?


Jag tycker mycket om honom och tycker inte om att se honom må så här dåligt! Det gör ont i hjärtat att veta att man inte kan hjälpa någon som inte mår bra.


Jag har därför tänkt att jag ska bara tänka på min egen hälsa ett tag, och inte tjafsa så mycke för det orkar jag inget mer av nu.


Ringde till dagis där Leon går idag och fick höra att han har det jättebra där=) Det kändes som en lättnad i mitt hjärta.

Älskar lillkillen såå oerhört mycket!


---

Av Angelica - 15 augusti 2008 09:35

Jag har ju inte haft det så bra med ekonomin och så det senast halvåret...

Den här månaden var det så illa att jag var tvungen att söka bidrag till två räkningar som jag inte kunde betala! 

Men när jag precis har sökt bidrag och skulle kommplettera med uppgifter så skramlade det till på kontot. Pengar från både försäkringskassan och tillbaka på skatten!

Jag hade nu råd att betala dom gamla räkningarna, skulder till folk jag har lånat av och jag kunde betala in på lånet lite tidigare och en räkning till för denna mån!

Tror ni jag kände ett lättat tryck i mitt lilla hjärta då?

Ja det gjorde jag!

Dagen efter det så var det tre st som hörde av sig på huset!

Då mådde jag ännu lite bättre, men hoppar inte allt för högt för man vet ju aldrig vad som händer med dem.

Nu har jag plocka mycke i huset på fall det ska bli sålt. Även om det inte skulle bli så nu så känns det ändå bra att ha det gjort tills sen.

Jag ska flytta till Duvberg och det känns väldigt bra faktiskt!

Jag känner mig helt enkelt hemma där med Per.



Nog skrivet idag!

*Psst* Vi måste fika någon dag för det var länge sen vi sågs ;o)


Puss och kram





Av Angelica - 7 augusti 2008 15:20

Katy Perry - I Kissed A Girl

This was never the way I planned

Not my intention

I got so brave, drink in hand

Lost my discretion

It's not what, i'm used to

Just wanna try you on

I'm curious for you

Caught my attention

(Chorus)

I kissed a gil and I liked it

The taste of her cherry chap-stick

I kissed a girl just to try it

I hope my boyfriend don't mind it

It felt so wrong

It felt so right

Don't mean i'm in love tonight

I kissed a girl and I liked it

I liked it

No I don't even know your name

It doesn't matter

You're my experimental game

Just human nature

It's not what, good girls do

Not how they should behave

My head gets so confused

Hard to obey

(Chorus)

Us girls we are so magical

Soft skin, red lips, so kissable

Hard to resist so touchable

Too good to deny it

Ain't no big deal, It's innocent

(Chorus)


---

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards